Halil Sezai’ynən başdamağ isdədim biraz fərqlilik kimi olsun

******************************************

Bəlkə qayıdaq biz ötən günlərə?
Sən mənə sevirəm söylə, mən sənə
Gedək bizsiz keçən, itən günlərə
Sən mənə sevirəm söylə, mən sənə.

Səninçün yazılır şeirlər, bəstə
Məndən səni sevən qəlbimi istə
Uzanaq bəmbəyaz buludlar üstə
Sən mənə sevirəm söylə, mən sənə.

Sənsizliklə çəkmişəm böyük sınaq
Səni gördüm, sevindim ağlayaraq
Gözlərimə baxıb qucaqlayaraq
Sən mənə sevirəm söylə, mən sənə.

Mələklərin göz yaşları qurudu
Tanrı bizim sevgimizi qorudu
Çiçəklər birlikdə nəğmə oxudu
“Sən mənə sevirəm söylə, mən sənə”.

Zaman bizə öz oynunu oynadı
Sevgi ucsuz-bucaqsız bir dəryadı
Dünya seviləsi gözəl dünyadı
Sən mənə sevirəm söylə, mən sənə.

Sənsiz keçirmişəm mən bir neçə il
Neçə isti, neçə şaxtalı fəsil
Sən bir səhər məzarımın üstə gəl
Sən mənə sevirəm söylə, mən sənə…

P.S: yayda yazdığım bir şeir.. və sonda da Halil Sezai oxusun istədim.